Rabu, 28 Julai 2010

huhu.....kembali lagi~

nurul @ dlm kete lek dr kfc
rsenya dh lme x rajin nk menaip kat blog ni...tp dngan azam yg baru aku ingin menjadi blogger tegar...ngeee~hrp2 bkn janji2 kosong yerrrr....ok hri ini aku bz ckit kat tmpat kje almaklumlah hjung bulan adelah hr pnting kat kilang aku untuk stock count...jadi aku knelah mmbzkn dri aku ni...hehehe..tugas aku jd recorder n pembantu aku adelah renuga si tukang counter untuk bahagian moulding...nsib baik mesin x jalan mse stock count..n kmi kne kira lh brng2 yg ade kat moulding kne kira plastic ar yg dh campur2 tu n product2 yg hold kat moulding...n buat punye buat manager datang n bising ar knp aku lmbat sngat count.. x psal2 aku kne marah.....aduiiiiiiiiii pg2 dh bising2 ni lalalalalaal lantak hanglh manager oi......ok2 balik dr kje rehat2 jap ajak ayh n lil bro g tesco section 18 mkn kfc...nyum2...sdap tuh....ok mls plak nk mnyambung crite dlm keboringan plak nih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP