Jumaat, 9 Julai 2010

AKU pemalu,penyegan dan pendiam



aku bkn sprti hello kitty d ats...x de kne mngena lnsung dlm entry ini ...sje je wat sjuk mte2 mmndang..knp aku pmalu?? aku ni mmng pmalu tahap dewa ar....klu nmpak lki kpale aku ni duk pndang kat lantai jer....mmng pmalu giler ar...ish...msti korng x pcayekn...tngok luaran cm ganas giler tp dlaman adusss len sngat la weh... aku kdng2 rse nk tampo2 je mke nih sbb pmalu sngat...PENDIAM!!seriusly aku nih minah yg paling pendiam yg korng pnah jmpe(yg x knal aku lg ler) klu korng tnye spatah aku akn jwb suku patah hahahaha..kdng2 rse cm stress bile jd cm ni..x tahu topik ape nk dbincangkn..ngan pakwe sndri pn aku x tau nk ckp pe...lalalala... sbb tulh aku de blog,facebook,frindster,myspace,tagged ..sbb aku akn luah dlm bntuk pnulisan... n sbb aku ni pendiam,pmalu aku slalu kne buli kat skolh dlu...aku ingat lagi mse skolh rendah dlu,da sorng mamat nih suh aku bwk lek buku teks dye..korng tau ar buku teks yg tebal n berat giler tu dye suh aku bwk balik...huh mmng aku jadi kuli batak ar mse tuh....0hhhh nurul huda ni sngat2 bodoh mse tuh..x tau nk lawan lek kn kn kn...
skrng umo 26 thun aku msih sprti dlu.... aku msih ttap si pendiam n pmalu... whatever la orng nk ckp...aku ttap aku ..aku x bleh nk tiru sape2 untuk nk ubah keadaan aku nih....mngkin mse akn ubah sgalanye...yg pnting aku x wat slh ngan orng..dngan sikap aku nih rmai jgak yg sdi kwn aku.... thanks yer...aku xkn lupakan korng yg mmahami kedaan aku nih....sekian hrp maklum....

2 ulasan:

  1. it's ok kalau awk ni jenis pendiam + pemalu pun..
    ade laa jugak ciri2 wanita sopan gitu..hahakss..wpun ganas yer??

    hurmm..tp jgn malu x bertempat dah laa ekk..

    BalasPadam
  2. hahaha...ayat yg bleh diguna slain ganas adelah kasar.... sy sopan?? hohoho iye kot...

    BalasPadam

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP