Isnin, 26 Julai 2010

coretan hatiku1


coretan hatiku nurul huda binti ridzuan
diari hati yang menyayangimu untuk
wan fahmie bin wan rani

seumpama harilintar yg menerjah kedalam jiwaku
hati yang bagai diguris2 dengan sebilah pisau
begitulah keadaan hatiku kini
cinta yang kuharapkan bagakn permainkan
bukan aku tak mencintainya tetapi apakan daya hatiku ini
sakit terlalu sakit bila dibiarkan sebegitu rupa..
tadi baru aku terfikir yang aku ingin mengambil panadol dan makan sehingga aku mati..
dan aku berfikir juga yang aku meminta maaf pada ibu bapaku,adik2ku..
Ya Allah ..bertapa penangan hebat rasukan syaitan ..
kerana cinta aku menjadi alpa pada sebuah kehidupan..
pada jam 9.28 pm airmatu kini bergenang mmkirkan apakah kesudahan cintaku ini..
semalam aku baru memutuskan sebuah ikatan cinta yang telah dibina hampir 3 tahun lbih..
demi tuhan..aku hanya menyintai dia sahaja tetapi desakan masa depan aku memutuskan ikatan suci ini..selama 3 tahun aku menyintainya sepenuh jiwa ragaku…dia telah mendatangkan sinaran cahaya cinta kepadaku dikala ku kesedihan..dia telah mengubati luka dihati ini dikala ku kecundang dek kerana cinta lama..ya..aku telah memutuskan keadaan ini sebegitu rupa.. aku akan menghilang dari ruang hatimu sayang…kau mmpunyai masa depan yang lebih cerah di masa hadapan..kau berhak mendapat insan yang lebih baik dariku ini…demi kehidupan di masa hadapan aku terpaksa berpisah darimu..terima kasih sayang kerana kau telah memberi cinta sebenar kepadaku…namamu tetap berada di dalam hatiku.. andai aku hidup berseorangan aku tetap akan doakan kau bahagia … walau hati ini akan parah kau sebenar2nya berhak menerima cinta yang sempurna…aku wanita biasa yang bukan pengemis cinta biarlah aku dengan hidupku dan kau dengan hidupmu….. “awak tahu x…sy cintakan awk sngat2”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP