Ahad, 23 Mei 2010

sorry,boleh aku benci cinta x?


erk~ mood sial...

bkn mksud ku nak mncarut kat cni..

kat cni dh mcm tmpt aku luah persaan..

ok...korang izin kan aku untuk lontarkan segala kerungsingan dlm jiwe aku nih...boleh x?

ala boleh aje kan...aku menaip ni pn mte aku dh berair nk nanges..

attention!!!

pade sape2 yg duk terengganu..area k.terengganu

yg tau tmpat kampung pak katak..

knal insan yg bernama wan fahmie...

tolong bagitau dye...

nurul kirim salam.. tolong cakap kat dye..

klu dye dh x sayang kat saye..

pls..pls..pls... bg tau aje..

jangan cube nk permainkan perasaan aku...

aku dh x bleh bsabar klu dye trus buat mcm ni kat aku...

hati aku ni satu je siot..aku bkn jnis yg psang sparepart banyak2...aku ade fahmie sorang..

klu dye x sayang aku...dye bleh blar dri hidup aku....ada faham x???

2 ulasan:

  1. faham!!
    nanti kalo jumpe nanti aku sound de~~
    ckp ko kim salam~~

    BalasPadam
  2. nurul..
    jangan terlalu berharap..
    cinta kdg2 banyak menyakitkan kita dari bagi kemanisan....

    so...
    lebeh kurang je bagi sayang tuh pada lelaki..

    :)

    BalasPadam

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP