Ahad, 19 September 2010

cinta baru dan smangat baru..

alhamdulillah... aku dh smakin tenang melalui segala yg terjadi..
sperti tajuk di atas aku dh temui cinta baru..
mngkin korang pk yg awal sngat aku ni nk bcintan cintun..
itulah diri aku..aku mmrlukan seorang llaki yg dpt mmbimbing aku mnuju destinasi sterusnye iaitu ke alam perkahwinan...mungkin korang fikir aku terdesak...taklah bg aku ..umur 26 tahun ni aku kne ade matlamat hdup sndiri... kawin dlu baru cinta.. xkn aku nk bcinta jerrrr tp x kawen2... kn..kn... jd aku dh temui seseorang yg boleh mmbawa ku ke destinasi seterusnya.. aku dh jatuh cinta kat dia..serius... aku knal kat fbook n x lama lg kmi akan jmpe... aku x pandang pade harta,rupa n status..0opss janji bkn suami orng aku x ske..huhu fall in love... nnti dh jmpe aku upload pic dye k... emmmmm bunga2 cinta aku nih... sbb dye aku lbih smngat dlm hidup ni..dan lebih mmperbaiki diri dr segi sikap dan ibadah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP