Selasa, 14 September 2010

andai dapat ku undur masa

teman sekalian izinkan aku meluahkan segala isi hatiku di sisipan diari kecilku ini…
aku utuskan rindu buat
3 insan yg aku prnah cintai dan sayangi


sufyan zhen:dikala malam sudah mnjelma aku pandang muka langit yang kelam … aku hembuskan rinduku, aku bisikan pada sang bayu yang aku amat merinduimu disaat kau mnghilangkan diri scr tiba2..aku luahkan segala emosiku di corong radio dan aku hadiahkanmu sebuah lagu padamu..ktika lagu felix “aku pencintamu” sdang berkumandang titisan airmataku berguguran…

wan fahmie:kau yang paling ku rindui.. kau cuba menjarakkan jurang yang telah sekian lama kita bina..emosiku sering tidak menentu keranamu .. sudah puas airmata jernih ku jatuh di pipiku..namun sayang engkau tidak mngerti isihatiku ini.. di keheningan mlam ini izinkan ku jatuhkan lagi air mataku ini untuk mngenang detik indah kita bersama

ozany:kau yang pling singkat ku kenali..andai kau begitu mngerti rintihan kasihku..akan ku kalungkan sejuta kasih sayang padamu..walau cintaku hanya bertepuk sebelah tangan..aku bahagia kerana aku pernah mencintaimu…


setelah sekian lama aku hidup di muka bumi ini..yang aku mngerti bahawa aku tidak dapat mmberi sepenuh kasih sayang kpd insan yang aku cintai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP