Selasa, 31 Ogos 2010

aku semngat dan aura


pic ni aku amek pg2 td kat rumah aku ..
slamat pg...
nurul tolonglah smangat!! smangat ok!!
ingat bkn u je de mslah,rmai lg yg lagi bnyak msalah..
wokey smngat dan aura dh mncul dlm dri aku..
jgn ptus asa nurul..chaiyo!!
dngat smngat baru aku mulakan rutin dngan mmbuka lappy aku..
cheak facebook,email n blog..
aku ambil mse 2 jam klu line oklh untuk online..
tngah smngat sngat nih!!
bibir lagi td trsnyum..snyum stu sdekah dan ia mmbuat bagai awet mde..
lpas ni nk rangka jadual untuk dri aku...
bukan ape nurul sudah mhu berubah...BERUBAH!!
bukan nurul yg slalu mnangis lagi...
jgn ptus asa nurul...
u kne bsdia dlm ape cabaran dlm hdup ini..
jgn hnye mngejar dunia tp akhirat pling pnting..
psal fahmie..u kne slidik ape ksilapan yg dh u buat slame ni..
kuat smngat nurul....KUAT!!cbe slami hati fahmie yer..
nurul jgn mudah PUTUS ASA....JANGAN!!!
ok...aku nk mlwat teman bloggers....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP